wtorek, 29 marca 2016

x Imagine 1 x

*TO NIE JEST ROZDZIAŁ*


Budzisz się rano, gdy promienie słoneczne lekko rozświetlają Twoją skórę. Przeciągasz się, ziewając przy tym i zauważasz małą karteczkę leżącą na szafce nocnej obok łóżka. 
Bierzesz ją do ręki i czytasz to co jest tam napisane.

"Zrobiłem Ci śniadanie księżniczko i razem z nim czekamy w kuchni <3
~Leo xx"

Nie wierzysz w to co jest tam napisane. Z wybałuszonymi oczami dokładnie czytasz każde słowo.
-Leo...- myślisz sobie.
Szybkim ruchem odkrywasz się i wyskakujesz podekscytowana z łóżka. Biegniesz do drzwi i otworzywszy je zbiegasz po schodach do kuchni. Robi Ci się smutno gdy okazuję się, że nikogo tam nie ma. Podchodzisz do blatu i widzisz jeszcze ciepłe naleśniki.
Nagle czujesz na swojej talii czyjeś dłonie, a na karku gorący oddech. Ktoś odgarnia Ci włosy i całuję delikatnie w szyję. Obracasz się i widzisz Leo. 
Rzucasz się na niego, zaplatasz mu nogi w pasie i ściskasz mocno, tak jakbyś bała się, że zaraz ucieknie.
On odsuwa Cię lekko od siebie i głęboko patrzy w Twoje oczy. Ty rozkoszujesz się widokiem jego dużych brązowych oczu, a wtedy on powoli przybliża do Ciebie swoją twarz. Panikujesz lekko gdy on delikatnie muska Twoje wargi, ale później czujesz jak Twoje ciało przechodzi dreszcz i fala ciepła. Oddajesz się całkowicie jego pocałunkom kiedy nagle... Dzwoni Twój budzik...
Czas wstawać do szkoły. 
Po omacku szukasz budzika i po chwili go wyłączasz. Otwierasz oczy i orientujesz się, że to był tylko sen...
Po policzku spłynęła Ci pojedyncza łza, ale nagle gdy obróciłaś się zobaczyłaś GO...



_______________________________________
Hejka naklejka! 
Jak widzicie nie jest to kolejny rozdział lecz (Chociaż nie jestem co do tego pewna) Imagine <3

Piszcie czy podoba wam się takie coś i czy to kontynuować np. taka odskocznia między rozdziałami :D x

Jeśli następny się pojawi, a raczej tak będzie, planuję napisać wtedy o Charlie'm :3 <3

Ja się z wami żegnam i do następnego! xx Rozdział już niedługo =^-^=

PAMIĘTAJ ZOSTAWIĆ KOMENTARZ! :D xoxo

15 komentarzy:

  1. T O
    J E S T
    S U P E R
    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    Jeju nie wiem co mam napisać. Po prostu, jedno wielkie cudo. 💘
    Chciałabym tak:ccc
    Ale to pewnie każda by tak chciała hahaha😂
    Dobra, cudne!
    Tyle bo nie mam co wymyslec XD
    Zycze weny i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Świetne to, zdecydowanie napisz kolejne ❤
    Ehh żeby mi się chociaż raz taki sen przyśnił... i take widoczki z rana w łóżku 👌💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😍
      Hihi może to nie będzie tylko sen 😏😂😘💞
      Taki cudowny 😍💖❤
      xx

      Usuń
  3. Jeju cudne! Też tak chcę! Marzenia... Świetnie ci to wyszło! Czekam na więcej takich. Pozdrawiam i życzę weny. P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie: bars-and-melody-bam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! 😭😍😍💓
      Już niedługo hihi 😘
      Wpadnę Wpadnę 😚👌💞
      xoxo

      Usuń
  4. Ech dziewczyno zrobiłaś nam wszystkim takie marzenia xD
    Ale i tak jest świetne i chce takich więcej <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://mystoryandbamnewhopeful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję 😂😍😘💕
      Oki jak znajdę czas to wpadnę 💓💖💞
      xx

      Usuń
  5. Super! Czytałam kilka minut przed dodaniem :3 Pisz więcej takich! Może kiedyś podobne mi się przyśni xD <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Czytałam kilka minut przed dodaniem :3 Pisz więcej takich! Może kiedyś podobne mi się przyśni xD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś cudowna i piszesz super teksty. Z niecierpliwością czekam na kolejne Imagine i oczywiście kolejny rozdział 😘 Pozdrawiam 💕😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Naprawdę!
    Masz czas to wpadnij na ff koleżanki:
    http://kochamciemypolishqueenbamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest na prawdę świetne😍
    Mam nadzieję że będzie więcej takich😘
    Kiedy będzie kolejny rozdział?😘😘
    W wolnym czasie zapraszam do mnie. Pojawił sie nowy rozdział:)
    http://marys123-20.blogspot.com/?m=1
    Życzę weny na następne i na rozdział :* :) :D
    MaryBam

    OdpowiedzUsuń