wtorek, 12 kwietnia 2016

Inforamcje #2 i... LIEBSTER BLOG AWARD! ♥

#paplaninabajhappynatty
#jesliniechceszczytacpominiprzejdźdoLBA

Po pierwsze: Dlaczego nie ma postów?

Jest to bardzo prywatna sprawa więc nie będę tu nic o niej pisać. Przez ten okres gdy mnie nie było przeżywałam najgorsze dni w swoim życiu. Nie miałam na nic chcęci. Żadnej weny. Żadnych pomysłów. Nic. Kompletna pustka...
Jednakże, parę osób (które serdecznie pozdrawiam, wy wiecie, że to o was ♥) pomogło mi ogarnąć się, ruszyć dupe w troki i napisać chociaż TO. Czyli w skrócie mówiąc, jest gorzej niż kiedykolwiek i wyjebane mam na wszystko :))

Po drugie: Czy usuwam bloga?

Nie. (Huh wiem, że się nie cieszycie i macie mnie już dość. Okok koniec nawiasu) Nie mam zamiaru usuwać coś co tak bardzo mnie zmieniło.
To dzięki wam robię to co kocham i nie usunę rzeczy dzięki, której spełniam 'marzenia'. Wiem, że piszę do bani, blog jest do bani, ja jestem do bani, no ale cóż poradzić, jestem tylko człowiekiem :)) xd

Po trzecie: Czyżby nowe opowiadanie?

Tak! Nie miałam nawet czasu napisać wam, że od niedawna pisze książkę na wattpadzie, na którą serdecznie was zapraszam - KLIK, lub tytuł - Pomyłka. || L.D .

Historia opowiada o popularnej dziewczynie, która popełniła w swoim życiu wielki błąd, przez co przechodzić będzie traumę. Jednak, strach przed dotykiem, mówieniem i ludźmi poskromi jedna przypadkowa osoba, która z czasem stanie się jej wielką miłością.

CZYLI TAK JAK JUZ PISALAM, BLOGA NIE MAM ZAMIARU USUWAĆ, POSTARAM SIE TERAZ WCHODZIĆ NA NIEGO REGULARNIE I CO NAJWAZNIEJSZE REGULARNIE DODAWAC ROZDZIALY I IMAGINY. ROZDZIAL POJAWI SIE JUZ NIEDLUGO KOCHANI! *-*

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

LIEBSTER BLOG AWARD!

Tak właśnie! Bardzooo dziękuję mojej kochanej Pauli za nominacje! <33

                        Pytania:

1. Jaką piosenkę Bars and melody (covery też się liczą) usłyszałaś jako pierwszą?

Jako pierwszą, przez przypadek usłyszałam "Beautiful". Koleżanka puściła mi ją gdy szłyśmy przez korytarz szkolny. Na początku nie wiedziałam, że to BaM śpiewają (znienawidzony przeze mnie zespół kiedyś) i bardzo mi się spodobała. Z czasem dowiedziałam się o wykonawcach tej piosenki. Zaczęłam szukac informacji o nich, słuchałam ich piosenek non-stop i tak o to 20.12.15 zostałam Bambino <3

2. Czym się interesujesz?

Na pierwszym miejscu oczywiście jest pisanie. Później jest jeszcze rysowanie i taniec, chociaż nie umiem żadnej z wymienionych rzeczy (tak pisanie też) i jeżdżenie na desce <3

3. Jesteś zadowolona ze swojego bloga/blogów?

Nie za bardzo xd Wy znacie moja opinie, więc no... Xd

4. Opisz siebie w 3 słowach.

Wredna
Przyjacielska
Pomocna

5. Podaj cytat opisujący ciebie.

" All you need is love. " - Wszystko czego potrzebuje to miłości.

6. Dobrze się uczysz?

Można tak powiedzieć xDD

7. Ile razy miałaś pasek na świadectwie?

Zero. A teraz pewnie myślicie, że jak to możliwe, żeby nawet w podstawówce nie miec paska? ;oo
Normalnie :)) Szkoła muzyczna zdana na 4, dlatego :))

8. Ilu masz przyjaciół? Internetowi też się liczą.

1 - mieszka obok mnie.
11 - internetowi <3 (Kosiary - Aga, Alex, Asia, Julia, Natka, Nela, Paula i Zosia. ♥
Paula ♥
Norbert ♥
I Marta ♥

9. Jaki masz telefon?

Szajs jakiś xD Kazam.

10. Na którą najczęściej masz do szkoły?

Pon - 8
Wt - 8
Śr - 10:40
Czw - 8
Pt - 8:50

;;__;;

PAULA JESZCZE RAZ DZIĘKUJE KOCHANIE! <33

~~~~~~~~~~~~~~

Ja nominuje: Natkę, Nelę i Martę.

Pytania -

1. Jakie masz Hobby?
2. Opowiedz jak zaczęła się Twoja przygoda z obecnym fandomem.
3. Ulubiona książka?
4. Czy masz crusha?
5. Wymień swoich internetowych przyjaciół.
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
7. Wymień Twoje 3 ulubione blogi.
8. Czy masz jakieś zwierzę w domu?
9. Uważasz, że masz fanów?
10. Wymień swoje pseudonimy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DZIĘKUJĘ! ♥

11 komentarzy:

  1. PACNE CIE CIOTO XDDDDF
    Ten blog jest super, a nie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kc Natka 😏💕👑
    Księżniczko moja powodzenia w następnym opowiadaniu 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog cudowny❤ Serduszko wszystko będzie ok 💞💞 Czekam na kolejny rozdział, życzę weny 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze trzymaj się mysza! my cię kochamy i nie zostawimy Cię(przynajmniej nie ja <3) Jezu ale dzięki, że cokolwiek napisałaś bo już myślałam że ci się coś stało, poważnie!
    Strasznie się cieszę, że NIE USUWASZ BLOGA, piszesz genialnie już kilka razy Ci to pisałam ale się powtórzę.
    Omomom już zbieram się do czytania na wattpadzie, jejku jak się cieszę uwielbiam czytać twoje teksty :D
    Ps. NIE JESTEŚ DO BANI ANI TEN BLOG NIE JEST DO BANI
    ~ Pozdrawiam i trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bozeee dziękuję ;-; KC mocniutko ;-; 💞💞
      Również pozdrawiam! <33
      xoxo

      Usuń
  5. Aaa już czekam na ten rozdział 😍😍❤❤
    Rozumiemy cię i to doskonale i masz w nas wsparcie kochana 😘😘 to ja czekam na rozdzialik ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń