wtorek, 24 maja 2016

ZAWIESZAM!

Hejka. Wiem, że to głupi początek i w ogóle lecz nawet na to nie mam pomysłu. Mam dla was bardzo ważną informacje. Mianowicie zawieszam bloga. Nie wiem na jak długo jednak męczy mnie to, że siedze nad tym pieprzonym telefonem lub komputerem i nie mogę nic wymyślić. Boli mnie też to, że czekacie, ciągle czekacie na rozdział, który się na razie nie pojawi. Wiem, że mam dopiero te 12 rozdziałów, ale na prawdę JUŻ NIE MAM POMYSŁÓW. Jestem okropna. Zawsze chce żeby te rozdziały były idealne. Nie krótkie i dopracowane. Nie udają mi się takie i to strasznie wkurza. Zrobiłam błąd w tym, że pisałam tak na prawdę na szybko i z głowy, a nie zaplanowałam sobie jak to wszystko ma wyglądać. Za szybko połączyłam Leo i Natt. Za szybko zerwali. ZA SZYBKO WSZYSTKO SIĘ POTOCZYŁO. Dlatego też teraz nie mam kompletnie na tego bloga pomysłu.

Jedyne co mogę napisać to PRZEPRASZAM. Jestem beznadziejna i nie słowna... Obiecuje, że rozdział będzie niedługo, a wstawiam go po paru tygodniach lub nawet miesiącu. Już długo się zbierałam, żeby w końcu napisać te chociaż jebane przeprosiny lecz nawet na to nie miałam czasu.

W wakacje mam nadzieje, że coś w końcu się poprawi i może dokończe tego bloga. Planuje zrobić jednak tylko te 20-25 rozdziałów bo na więcej nie będę miała pomysłu.

Chciałam też podziękować WSZYSTKIM osóbkom, które czytały te moje marne wypociny i komentowały rozdziały. To dzięki wam robię to co kocham i rozwijam się. Pamiętajcie też, że nie opuszczam was na zawsze! ����

Jak na razie ja się żegnam, dziękuje ponownie wszystkim moim kochanym czytelnikom i bardzo, ale to bardzo was kocham! �������� Do zobaczenia! ������

ILYA!! XOXO

12 komentarzy:

  1. Ale... ale... Będę tesknić. Wracaj szybko. Czekam. Życzę wciul dużo weny. Papatki. Lowciam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również 😞😒 Dziękuję 💗💞 Kocham najmocniej! 😍💝💗💞💕 xx

      Usuń
  2. Hey jestem tu nowa (xD) i czytalam twoje wszystkie rozdzialy sa mega wracaj szybko i pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i szkoda, że tak na prawde na zakonczenie 😒 Ale miło mi bardzo 💞💓

      Usuń
  3. Hey jestem tu nowa (xD) i czytalam twoje wszystkie rozdzialy sa mega wracaj szybko i pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda... Kocham twojego bloga, heh. No to życzę Ci w takim razie duuuuuużo weny. Czekam. Besos <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj jak najszybciej. Dziękuję za wszystko. 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham najmocniej 💕💓💞 To ja dziękuje 💗 xx

      Usuń
  6. Bardzo tęsknię za rozdziałami;( mam nadzieję że niedługo pojawi się rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wiem, że zawiesiłaś bloga ale jeśli masz chwilę i ochotę odpowiedz na kilka pytań ;)Z góry dziękuje!
    http://bambino1223.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeeeeeeeeeemmmmmooooożżżżeszzzzzzzz jak dla mnie ten blog jest zajbisty lubie takie ff, po których mi na psychice odjebuje i pozdrwawiam i życze weny 😘😘

    OdpowiedzUsuń