piątek, 6 maja 2016

LBA #2

Hejka naklejka pysie! *0*

Jak już sama nazwa posta mówi, po raz kolejny zostałam nominowana do LBA 😁💕 Bardzo dziękuję Wiktorii, ale nie przeciągając przejdźmy do pytań 😂🔫💞

1. Od kiedy jesteś BaMbino?

Dokładnie od 21.12.15 💞

2. Jak się dowiedziałaś o Bars and Melody?

Przypadkowo, dzięki koleżance z klasy. Na początku ich nie lubiłam, ale z czasem tak wyszło, że pokochałam ich twórczość i samych ich (chociaż ich nie znam, ale trudno ._. XD)

3. Czy jesteś jeszcze w jakimś fandomie? Jakim?

Nie jestem, ale za to bardzo lubię zespół One Direction i Ariane Grande 😇💝

4. Czy byłaś na YsoT?

Niestety nie 😒

5. Skąd wiesz o moim blogu?

Szczerze, to przypadkowo się o nim dowiedziałam, ale nie żałuje :)) ❤

6. Do której klasy chodzisz ?

Do drugiej gimnazjum ;-;

7. Czy ktoś Ci pomaga w pisaniu bloga?

Hm, ogólnie to nikt, ale czasami wysyłam fragmenty lub gotowe rozdziały swoim ibff i pytam je o zdanie 💞💓

8. Opisz siebie w trzech słowach.

- (czasami) Wredna ✅
- Pomocna ✅
- Przyjacielska ✅

9. Mieszkasz w domu czy w bloku? 

No można to nazwać blokiem XD

10. Masz rodzeństwo? 

Mam, młodszą siostrę o 7 lat, Maję. 😂🔫💕

11. Czy mam coś zmienić w moim blogu?

Nie, jest na prawdę w porządku 😍💝

~*~

To były wszystkie pytanie, a teraz czas na nominacje 😂❤

Ja nominuje:
- [KLIK]
- [KLIK]
- [KLIK]

PYTANIA:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor oczu?
2. Czy masz jakieś zwierzątko w domu?
3. Znienawidzony przedmiot?
4. Wymień swoje 3 wady i 3 zalety.
5. Twoja ulubiona piosenka BaM?
6. Ulubiony film?
7. Jak wpadłaś na pomysł z pisaniem bloga?
8. Jakie są Twoje zainteresowania?
9. Jaki rozdzaj muzyki lubisz najbardziej?
10. Co myślisz o mnie, jako blogerce?

Kocham was 😂😇😍💝❤💕

~*~

Mam do was parę spraw.

Po pierwsze, nie wiem czy wiecie, ale jutro w Szczecinie w galerii Kaskada będzie Angelika Mucha (lm96), Stuu i Marcin Dubiel. Ja też tam idę z koleżanką więc jeśli jest ktoś ze Szczecina lub tam się wybiera to można porozmawiać 😂😍💝 Tylko nie bójcie się mnie, nie gryzę 😂😂😂❤😍💕

Po drugie pewnie nie wszyscy wiedzą, ale pisze też książki na wattpadzie 😏💗💝 Możecie mnie zaobserwować i ocenić lub poczytać coś z mojej listy 😏💕😍 [KLIK]

A jeśli chodzi o rozdział to jak na razie jestem w trakcie pisania 😇❤

xoxo

5 komentarzy:

  1. Nieeeee!
    O kuźwa do Szczecina to mama za daleko :((((((
    Buuu :/
    Wgl dostaje sobie powiadomienie że
    coś udostępniłaś na blogu ja tu już taka
    hepi i wszystko, wchodze a tu dupa LBA.. Kurde ja się rozdziału spodziewałam!
    No ale jak w przygotowaniu to grzecznie poczekam xdd
    Ej teraz to już w ogóle nie mogę wytrzymać 3 twoje opowiadania czytam i dalej czekam na next!
    Jesteś genialna... tak! uzależniłam się od czytania twoich opowiadań, możesz być z siebie dumna hahah xdd <3
    Dobra tyle chciałam powiedzieć a i dzięki za LBA
    kc najmocniej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nigdy nie mówi się nigdy hah 😂😏💞
      Hahahahahah ojeju 😂😂😂😂💞❤😍💝💗
      DZIĘKUJĘ X262739292! 😂😍💕💗💝❤
      Jestem dumna serio haha xx 😂😍💞💕
      Nie ma za co, chociaż wiem, że to już Twoje 3 😂😂😂😂😂❤💕💝💞
      KC MAXXX xoxoxoxo 😍❤💕💝💝💕
      xx

      Usuń
  2. Dzięki za nominację <3 zaraz piszę, albo może jutro. Bo zaraz będzie lecieć O mnie się nie martw więc... No xD
    ~Julita <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pfff wiem że tak nie powinnam robić, ale ja to ja więc ode mnie też masz nominację <3!
    http://justbreathedontcrymyprincess.blogspot.com/2016/05/lba-part-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Natka, serio? XD znowu jestem nominowanaXDDD

    OdpowiedzUsuń